Здесь новыешаблоны Joomla
креативные Joomla шаблоны.
Добро пожаловать, Гость
  • Страница:
  • 1
  • 2

ТЕМА: Ссылки на конкурсные работы. 8 - 9 классы. I тур.

Ссылки на конкурсные работы. 8 - 9 классы. I тур. 1 год 8 мес. назад #1

Данная тема открыта для публикации ссылок на конкурсные работы в рамках I этапа конкурса "Speak Spoken English"

Пример оформления ссылки на конкурсную работу.

Конкурсная работа Васильевой Ольги и Андреева Степана, обучающихся 8 класса МБОУ "Средняя общеобразовательная школа №4" города Брянска. Учитель: Иванова Светлана Александровна. /далее публикуется прямая гиперссылка на загруженный на youtube видеоролик/

Внимание! Прежде чем опубликовать ссылку на конкурсную работу, внимательно ознакомьтесь с положением о конкурсе.

Положение о конкурсе.
Мы ВКонтакте - vk.com/anglyazru.
Присоединяйтесь, друзья!
Последнее редактирование: 1 год 6 мес. назад от Администрация сообщества.
Тема заблокирована.

Ссылки на конкурсные работы. 8 - 9 классы. I тур. 1 год 7 мес. назад #2

Задания I тура.

В соответствии с Положением о конкурсе каждая пара участников может выбрать только один вариант для выполнения.
Желаем удачи!

VARIANT 1.

Student 1 is participating with his school in an International Crafts Fare. He/she wants to bring home some memorable local souvenirs. Student 2 is a coordinator. Student 1 should talk to the coordinator of the fare and find out about the best place to shop for local crafts or souvenirs.

Student 1 should ask the coordinator about
• if there is a shop that specializes on local gifts;
• location and working hours of good souvenir shops;
• possible price for local crafts.
Student 1 begins the conversation. Student 2 will play the part of the coordinator and should answer the questions.
Remember to:
• find out the needed factual information asking questions;
• make suggestions;
• be polite.

VARIANT 2.

Student 1 is in Egypt with his mother. It's Monday and he/she has only two more days left. Both of them want to go on an active day trip, not a sightseeing excursion. Student 2 is a tour guide. Student 1 should talk to the guide and find out about the possible options.

Student 1 should ask the guide about
• kinds of active day trips available and restrictions for them, if any;
• the schedule for the next two days;
• prices.
Student 1 begins the conversation. Student2 will play the part of the guide.
Remember to:
• find out the needed factual information asking questions;
• make suggestions;
• be polite.

VARIANT 3.

Student’s 1 family is hosting his British pal friend Pete. He wants to practice his Russian and go around the city alone as much as possible. Student 2 is Pete. Student 1 should talk to Pete and find out if he understands how to get to his house.

Student 1should ask his friend about
• if he knows how to get to your house and to school using the city transport;
• where to buy tickets for the city transport;
• if he knows what to do if he gets lost.
Student 1 begins the conversation. Student 2 will play the part of Pete.
Remember to:
• find out the needed factual information asking questions;
• make suggestions;
• be polite.

VARIANT 4.

Student 1 is an exchange student in the USA. He wants to choose a club for his extra curricu¬lum activities. Student 2 is a tutor. Student 1 should talk to his tutor and find out what school clubs are available for exchange students.

Student 1 should ask the tutor about:

• if there are any dancing, art or drama clubs available;
• club's meeting days and hours;
• membership requirements and restrictions, if any.
Student 1 begins the conversation. Student 2 will play the part of the tutor.
Remember to:
• find out the needed factual information asking questions;
• make suggestions;
• be polite.

VARIANT 5.

Student 1 is in an international summer camp. He’s got a task to make a report about rare animals for the Science Day. Student 2 is a coordinator. Student 1 should talk to coordinator of the project and find out about the de-tails of report presentation.

Student 1 should ask the coordinator about

• if there are any recommendations for the subject and the format of the project;
• available resources;
• the working hours of the computer lab and the library.
Student 1 begins the conversation. Student 2 will play the part of the coordinator.
Remember to:
• find out the needed factual information asking questions;
• make suggestions;
• be polite.
Мы ВКонтакте - vk.com/anglyazru.
Присоединяйтесь, друзья!
Тема заблокирована.

Ссылки на конкурсные работы. 8 - 9 классы. I тур. 1 год 7 мес. назад #3

Конкурсная работа Запеваловой Софьи и Борисовой Ксении, обучающихся 9 класса МОУ Болтинской СОШ Ярославской области. Рыбинского района, п. Судоверфь . Учителя: Кульпичева Оксана Николаевна, Жаркова Наталья Леонидовна.


Это вложение скрыто для гостей.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или войдите, чтобы увидеть его.

Это сообщение содержит прикрепленные файлы.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.

Последнее редактирование: 1 год 6 мес. назад от Администрация сообщества.
Тема заблокирована.

Ссылки на конкурсные работы. 8 - 9 классы. I тур. 1 год 7 мес. назад #4

Конкурсная работа Голубева Анастасия и Ильяхова Евгения, обучающихся 8 класса МОУ Болтинской СОШ Ярославской области, Рыбинского района, п. Судоверфь . Учитель: Жаркова Наталья Леонидовна.



Это вложение скрыто для гостей.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или войдите, чтобы увидеть его.

Это сообщение содержит прикрепленные файлы.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.

Последнее редактирование: 1 год 6 мес. назад от Администрация сообщества.
Тема заблокирована.

Ссылки на конкурсные работы. 8 - 9 классы. I тур. 1 год 7 мес. назад #5

Конкурсная работа Ломтевой Софии и Сабовой Эвики,
обучающихся 8 класса МАОУ гимназия №6 г. Новороссийск
Учитель: Муравьева Галина Федоровна




Это вложение скрыто для гостей.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или войдите, чтобы увидеть его.

Это сообщение содержит прикрепленные файлы.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.

Последнее редактирование: 1 год 6 мес. назад от Администрация сообщества.
Тема заблокирована.

Ссылки на конкурсные работы. 8 - 9 классы. I тур. 1 год 7 мес. назад #6

Конкурсная работа Рахматуллиной Азалии и Фармановой Виалины, обучающихся 9 класса МБОУ средняя общеобразовательная школа №1 с. Чекмагуш. Учитель: Ямалтдинова Айгуль Маратовна и Муфаззалова Гузель Фанисовна.



Это вложение скрыто для гостей.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или войдите, чтобы увидеть его.

Это сообщение содержит прикрепленные файлы.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь, чтобы увидеть их.

Последнее редактирование: 1 год 6 мес. назад от Администрация сообщества.
Тема заблокирована.

Ссылки на конкурсные работы. 8 - 9 классы. I тур. 1 год 7 мес. назад #7

Конкурсная работа Сабовой Эвы и Ломтевой Софии,
обучающихся 8 класса МАОУ гимназия №6 г. Новороссийск
Учитель: Муравьева Галина Федоровна



Данная работа не будет оцениваться жюри. Причина: в соответствии с п. 4.1 Положения о конкурсе каждая пара участников имеет право выбрать только одно задание.
Последнее редактирование: 1 год 6 мес. назад от Администрация сообщества.
Тема заблокирована.
  • Страница:
  • 1
  • 2
Время создания страницы: 0.154 секунд
Работает на Kunena форум
Здесь новые шаблоны для dle
Яндекс.Метрика